Θέματα και λύσεις Φυσικής Κατεύθυνσης Γ' Λυκείου
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Γ΄ ΤΑΞΗΣ
ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Β΄) 2014
ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ:
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Γ΄ ΤΑΞΗΣ
ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Β΄) 2014
ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ:
ΦΥΣΙΚΗ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
Στο Β2. Αν καταληξεις στις σχεσεις αλλα δεν ψαξεις γραπτως για να δεις ποιο απο τα 3 τις επαληθευει . Και απαντησεις αμεσως οτι απο αυτην και εκεινη τη σχεση σωστο το ii σου κοβουν μοναδες?
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα πάρεις κάποια μόρια από τη δικαιολόγηση, αλλά όχι όλα, αφού δεν έκανες πλήρη δικαιολόγηση για να καταλήξεις με σιγουριά στη σωστή απάντηση.
ΔιαγραφήΚαλά αποτελέσματα!
Κάποιες προσωπικές εκτιμήσεις για τα θέματα:
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ΘΕΜΑ Α ήταν αρκετά εύκολο και η αστοχία με το Α3 (σωστές 2 απαντήσεις β ή γ από την ΚΕΕ) πιστεύω ότι δεν επηρέασε την πλειοψηφία των μαθητών.
Το ΘΕΜΑ Β βατό αν εξαιρέσει κανείς το Β2 που ίσως δυσκολέψει κάποιους μαθητές, όσον αφορά την απόδειξη της σχέσης fταλ=(f1+f2)/2 .
Το ΘΕΜΑ Γ βατό, πρόκειται για ένα δουλεμένο κλασικό θέμα στη συμβολή.
Το ΘΕΜΑ Δ : το Δ1 και Δ2 από τα κλασικά θέματα στο στερεό, όπως και το Δ3 που είναι όμως σε σχέση με τα προηγούμενα μεγαλύτερης δυσκολίας. Το Δ4 είναι ερώτημα που το συναντάς σε αρκετά προβλήματα με ράβδους "εκ των ουκ άνευ", δυσκολότερο από τα προηγούμενα.
Και τέλος το Δ5 θέλει ιδιαίτερη προσοχή, με μία κάπως «κακή» διατύπωση θα έλεγα στην εκφώνηση.
Στο Δ ΘΕΜΑ ίσως θα συναντήσουμε και τα πιο πολλά αριθμητικά λάθη, όσον αφορά στη χρήση του ημίτονου και συνημίτονου της γωνίας φ.
Γενικά θα έλεγα ότι ένας μαθητής εύκολα προσεγγίζει τα 75 μόρια στα 100.